Wczytuję dane...
Program Lojalościowy

Program lojalnościowy soczewa.pl

Naszym Klientom proponujemy atrakcyjny program lojalnoścowy - zbierając punkty za każde zamówienie będziesz mógł zapłacić nawet o 5 procent taniej!

Zasady rabatów są proste:

1 zł wydany na zakupy w soczewa.pl = 0,05 złotych na zakupy!

Przykładowo:

  • wydałeś 100 zł = otrzymujesz punkty opowiadające 5 zł.
  • wydałeś 200 zł = otrzymujesz punkty opowiadające 10 zł.
  • wydałeś 1000 zł = otrzymujesz punkty opowiadające 50 zł.

Punkty będziesz mógł wykorzystać po uzbieraniu odpowiedniej ich sumy.

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

1. Uczestnictwo

  • Uczestnikiem programu lojalnościowego są osoby, które dokonały rejestracji i zakupu w sklepie soczewa.pl

2. Zasady naliczania rabatu

  • Rabat naliczany jest na podstawie wartości pieniężnej (PLN) zamówienia. W chwili złożenia zamówienia klient automatycznie uzyskuje liczbę punktów obliczoną wg. następującego wzoru:

1 zł wydany na zakupy w soczewa.pl = 0,05 złotych do wykorzystania w zamówieniu (po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów)

  • Rabat nie jest naliczany od kosztu przesyłki zamówienia (przy wyborze przesyłki zamówienia na adres podany podczas rejestracji).

3. Weryfikacja rabatu

  • a) Poprzez weryfikację rabatu rozumie się zmianę przez nas statusu punktów oczekujących przypisanych do konkretnej transakcji na jeden spośród statusów:
    • zaliczone (zaliczenie rabatu),
    • anulowane (anulowanie rabatu)
  • Zmiana statusu rabatów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.
  • Czas weryfikacji punktów wynosi do 40 dni od daty złożenia zamówienia.
  • Rabaty oczekujące zostają zaliczone, gdy:
    • wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli otrzymaliśmy zapłatę, a zamówiony towar został dostarczony lub odebrany osobiście przez klienta w określonym przez nas czasie wynoszącym do 20 dni od daty wysyłki.
    • Rabaty oczekujące zostają anulowane, gdy:
  • nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty, nie odebranie produktów w określonym przez nas czasie 20 dni od daty złożenia zamówienia).

4.Saldo rabatu

  • Saldo rabatu klienta jest obliczane według następującego wzoru:

Saldo rabatu klienta = suma punktów zaliczonych - suma punktów wykorzystanych

  • Klient może wykorzystywać jedynie punkty określone jako Saldo punktów klienta.
  • Wraz z dokonaniem zakupu saldo punktów zmniejsza się o liczbę wykorzystanych punktów.
  • Stosuje się następujące rabaty przy płatności za zamówienie:
    • 1 pkt =  0,05 zł rabatu na zamówienie
    • 100 pkt = 5 zł rabatu na zamówienie
    • 200 pkt = 10 zł. rabatu na zamówienie
    • ......
    • ......
    • ......
    • 1000 pkt = 50 zł. rabatu na zamówienie

·       ·  Saldo rabatu może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.

5. Postanowienia końcowe

     Program lojalnościowy nie obowiązuje w przypadku zakupów, które posiadać będą znamiona zakupów hurtowych lub w celu dalszej odsprzedaży.